naar de inhoud

Over ons

Onze stichting heeft verschillende kerntaken waaraan gewerkt wordt.

(Potentiële) bezoekers informeren

Voor deze taak wordt informatie over Enkhuizen, gericht op de recreatieve bezoeker, verzameld, beschikbaar gesteld en actief verspreid. Informeren gebeurt online en middels fysieke distributie via informatiepunten, ondernemers en culturele instellingen.

 

Bezoekers verleiden

Dit gebeurt door marketingactiviteiten te regisseren, te coördineren en/of uit te voeren. Dit doen wij, zodat (potentiële) bezoekers Enkhuizen zullen overwegen en kiezen als bestemming.

 

Bezoekers, bewoners en bedrijven verwelkomen

Dit doen wij door deze groepen de weg te wijzen en hen op ideeën te brengen. Samen met gemeenten, ondernemers, organisatoren en culturele instellingen zorgt Marketing Enkhuizen voor de distributie, promotie en het gastheerschap in de stad

 

Bezoekers- en bewonersbeleving versterken

Hier werken wij aan door een eenduidige uitstraling en herkenbare presentatie van de stad te stimuleren. En door het coördineren en ondersteunen van evenementen die passen bij de stadsvisie.

 

Bezoekers, bewoners en bedrijven verbinden en binden.

Hier verbinden wij vraag en aanbod, binden wij bezoekers en verbinden en coördineren initiatieven en evenementen. Ook verbinden wij, als mediator, organisatoren, ondernemers, gemeenten en culturele instellingen.

Leer het team kennen!

Wie zijn wie?

De rol van Stichting Marketing Enkhuizen is: aanspreekpunt, aanjager, coördinator, merkregisseur, verbinder, uitvoerder, en is ondersteunend.’

Stichting Marketing Enkhuizen wil bezoekers aan zich binden, door een sterke merkpositionering, door het bundelen en delen van hun verhalen en beelden.
De stichting wil bedrijven aan zich binden, zodat zij structureel samenbouwen aan een sterk merk en een aantrekkelijke stad.

Vergeet niet in te schrijven voor de nieuwsbrief

Meld u hier aan om elk kwartaal de gratis nieuwsbrief te ontvangen en blijf op de hoogte van relevante ontwikkelingen voor uw onderneming.

Schrijf je in!